directeur astrum college

Als ik directeur van het Astrum college zou zijn zou ik de kwaliteit van het onderwijs verbeteren door echt meer aandacht te geven aan de kinderen die het echt nodig desnoods zou ik privé leraren erbij betrekken zodat elke leerling goed kan leren en met een fijn gevoel naar huis kan gaan en met een fijn gevoel weer naar school komt. Ik zou mijn manier van onderwijs digitaal gaan doen omdat kinderen dan meer kunnen doen en er ook speciale websites zijn voor kinderen die moeite hebben met een vak en ze op basis gericht van een vak hulp kunnen krijgen op hun eigen niveau. Ik zou personeel nemen die goed met kinderen kan omgaan en ook goed met ze kan praten want bijvoorbeeld als een kind zich niet lekker in zijn vel voelt dat de leraar goed met hem kan praten en toch met een fijn gevoel naar school kan laten gaan en goed zijn/haar jaar kan afmaken en over kan gaan naar het volgende leerjaar. De lokalen zou ik doen als elk klaslokaal maar er zouden ook chill ruimtes komen zodat de kinderen in alle rust met elkaar kunnen praten maar ook kunnen leren als het nodig is als ze een toets hebben. Stel er zou bijvoorbeeld problemen zijn op mijn school dan zou ik er wel bewakers bij zetten zodat zij ook kunnen als het nodigjan-de-vries-is-directeur-van-rijnhart-wonen-22042016-191

Plaats een reactie